+31 (0) 850 431 000
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Training

Klachtenafhandeling aan de telefoon

“Bezwaren zijn de kansen bij uitstek om de klantrelatie te verstevigen en zelfs te versterken”. In deze training leert u waarom en op welke wijze uw organisatie en medewerkers hieraan invulling geven. Ook wordt er aandacht besteed aan de (soorten)) klantverwachting in relatie tot de bezwaren en krijgt u formats aangereikt waarmee u daadwerkelijk de bezwaren van de klant kunt ombuigen naar kansen. Deze training is bedoeld voor medewerkers van en verantwoordelijken voor de telefonische klachtenafhandeling van uw organisatie.

Voor wie is deze training?

Deze training is bedoeld voor medewerkers van en verantwoordelijken voor de telefonische klachtenafhandeling van uw organisatie.

Wat gaat u leren in deze training?

Positieve attitude ontwikkelen t.o.v. klachten: klacht als kans.

Telefoneren als middel om klachten actief te op te lossen.

Technieken+ methodes voor optimale telefonische klachtenafhandeling.

Direct inschrijven

  • Uw gegevens

Deze bedrijven gingen u voor!