+31 (0) 850 431 000
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Training

Duurzaamverkopen: de klantverwachting centraal

“Men is succesvol als men de klantverwachting, -behoeftes en motieven kent en deze weet in te vullen of zelfs te overtreffen”. Succesvol betekent naast meer omzet ook een optimale klantrelatie. Deze training geeft U inzicht in welke klantbehoeftes e.d. men kan onderscheiden, hoe deze te inventariseren en op welke wijze u deze kunt invullen. De training is speciaal ontwikkeld voor verkopers in de B2B die vanuit het serviceconcept de klanten willen gaan benaderen en daardoor aanvullende producten en diensten verkopen.

Voor wie is deze training?

Voor verkopers in de B2B die vanuit het serviceconcept de klanten willen gaan benaderen en daardoor aanvullende producten en

Wat gaat u leren in deze training?

  • De uitgangspunten van een maximale klantenorientatie bij het verkopen
  • Het onderschieden van verschillen m.b.t. klantbehoeften,+wensen,+motieven
  • Effectief uitvoeren en afsluiten van het verkoopgesprek.

Direct inschrijven

  • Uw gegevens

Deze bedrijven gingen u voor!