+31 (0) 850 431 000
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Training

Deskundig en bekwaam telefoneren

De Microtraining laat, afhankelijk van de situatie, zien wat het juiste gedrag is aan de telefoon en Do `s & Dont’s van het telefoneren. Tevens wordt er ingegaan op de noodzakelijke positieve houding en motivatie om succesvolle interactie met de klant tot stand te brengen. De doelgroep van deze microtraining zijn alle medewerkers die, klant- en resultaatgerichter het telefonisch klantencontact willen uitoefenen.

Voor wie is deze training?

De doelgroep van deze microtraining zijn alle medewerkers die, klant- en resultaatgerichter het telefonisch klantencontact willen uitoefenen.

Wat gaat u leren in deze training?

  • Tot stand brengen van een postieve interactie met klant aan de telefoon.
  • Empathisch luisteren naar + actief reageren op klantbehoefte.
  • Inzicht hebben in de DO’s+DON’Ts van het klantgericht telefoneren.

Direct inschrijven

  • Uw gegevens

Deze bedrijven gingen u voor!