Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
training

Fried van de Vorst

Trainer

Fried van de Vorst (1961) is opgeleid als econoom en heeft zich in zijn carrière bezig gehouden met veranderend klantgedrag. Geïnspireerd door een interne opleiding bij Disney heeft hij ontdekt dat er maar 1 ding centraal kan staan: aandacht geven aan je klant. Klantvriendelijk zijn, klantgericht handelen en klantgedreven werken zijn de stokpaardjes die hij altijd zal inzetten.

Niets aan het toeval over laten maar vooraf, gedurende en na het klantcontact de regie in handen nemen en houden. Richting geven met eenvoudige instrumenten, vinger aan de pols houden door actief op de vloer mee te doen en corrigeren als we buiten de lijntjes lopen. Dat zijn de 3 ankers waarop hij menig organisatie op het juiste klantspoor heeft gekregen.

Na zijn docentschap gastvrijheidsmarketing aan de Hoge Hotelschool Maastricht heeft hij in 1997 gekozen voor het ondernemerschap. Eerst als directeur eigenaar van Mystery Guest, daarna als directeur van de CSP groep. De laatste 10 jaar is Fried partner in “Aandacht Raakt”.  Met deze achtergrond en ervaring is Fried een ideale partner om met behulp van de IoM methodiek medewerkers te helpen groeien op het gebied van klantgericht werken en te helpen om klanten te verrassen. Met zijn enthousiasme en gevoel voor service inspireert hij anderen en helpt hen om toppers te worden en te blijven.

IOM Logo